TERUSKANLAH
bismillahhirahhmanirrahim”. Nampaknya hari2 hamba akan mengupdatekan bl0g hamba. Hari nie tibe2 hamba rasew syahdu, t0uching ses0wang.. hahahah.. hamba rindukan kampung halaman hamba. Selepas semester break time raya cina 2jep hamba pulang ke kampung.
Hamba bukan ape. Hamba rindukan adik beradik a.k.a kawan2 rapat hamba di sana. Tapi even balik pown, cam lea dia0wang ade. Sem0 blaj0 jejau. Bila cuti semua berkumpul dan semua akan mncari rezki di tmpat yang sama. Hehehe.. kelak0w an..

Tetapi antara kami reramai, hamba rase hamba paling suke kije n cari wet, mereka ade jugak skip2 kije n bagi cam2 alasan xmau kije.. hehehe.. gaji keje 2akan dapat setiap minggu pada hari kamis. Cue bayangkan setiap rie kamis petang selepas mengambil gaji kami akan berf0ya2. Mana xbeh wet2. Tapi untuk keser0nokan kita bersama.
Selalunya kami luangkan masa untuk berkar0k n wayang (ini 2pekara wajib) n sampingannya kekadang p jaming(tapi daa lama xp).. n akan menghabiskan masa melepak lama2, depa selalu main futsal tapi hmba xpernah j0in g.. sibuk cari wet gam0knya.. hahahaha..
N 4d last kali. Kepada se0rang kawan hamba yang hamba sangat sayang akannya pada suatu masa dahulu, hamba sangat rindukan kamu. Sangat2, kenapa kita berkawan kal0 hanya untuk bermusuh, ape yang lepas, biarkanlah ia berlalu. Yang penting persahabatan itu xkan terputus. Namun hamba paham mengapa tuan hamba berbuat demikian, hamba akan cube mengerti dan hamba masih lagi dalam pr0ses pembelajaran tuk melupakan semua kenangan kita. Terima kasih tuan hamba, kerna pernah mengembirakan hati hamba serta menghiburkan hamba. Masihkah tuan hamba ingat akan kenangan2 kita. Hamba akan mengakhiri serta meninggalkan diari ini dengan tanda tanya.

Comments

Popular Posts