Haiyak. Aduhai, salahkah tuan hamba menceritakan ape yang tersirat di hati hamba. Huish. Hamba sungguh tidak faham akan keadaan sebegini. Apelah yang terjadi. Hamba tidak kisah jikalau tiada f0llowers sebab ini adalah diari hamba.

1st, hamba ingin memohon maaf andai tuan2 hamba yang terasa dengan diari hati hamba. Husih. Hamba akui, diari hamba penuh dengan cerita tentang teman hamba, Salahkah hamba untuk menc0retkan perasaan sebegini? Hamba telah memendam rasew selama 4tahun.

Hamba tidak lagi b0le menampung perasaan ini. Cubalah tuan hamba lihat diari2 hamba di bawah, sebenarnya diari ini bersangkut dengan diari hamba yang lepas. 0leh disebabkan diari hamba kelmarin, terdapat salah paham antara teman2 tuan hamba. Husih, sungguh tidak enak telingernya mndengar. kenapa tuan hamba tidak menanyakan kepada hamba dan terus membuat spekulasi sendiri. Hamba sedar hamba juga manusia biasa dan xlari dri kesalahan.

Namun hamba tidak menujukan kepada sesiapa. Kepada tuan2 hamba yang terasa, t0long tanya kepada hamba, knapa hamba menc0retkan sedemikian. Hamba kisah ke akan hal2 tuan hamba jikalau tuan hamba tidak rapat dengan hamba. Hamba tidak menujukan kepada sesiapa. T0long. Hamba tidak mahu bertengkar. Kenapalah hamba juga harus dipersalahkan? Salahke hamba untuk menc0retkan rase hati hamba sekian 4tahun hamba pendam dan kejadian i2 juga telah mmbunuh hati hamba.

Tuan2 hamba sekalian, t0longlah memahami keadaan hamba. Hamba tidak mempunyai sahabat sejati untuk hamba c0retkan semua, salahkah hamba untuk menc0retkan rasa hati hamba di dalam diari hamba. Pada siapa hamba mahu luahkan perasaan ini jikalau bukan di sini. “ya allah, lindungilah hamba daripada g0daan syaitan yang mahu memecah belahkan kami, sesungguhnya hanya engkau sahaja yang mengerti hati hamba”.

Terima kasih kepada tuan2 hamba yang sudi membaca diari hati hamba.

Comments

Popular Posts