Salam. Lama dowh rasenyerk hamba xupdate diari hamba. Mungkin hamba xberkesempatan nak uptadenyerk. Bz sgt wak2 sebegini. Al maklumlah last2 sem n pejam celik, pejam celik daa nak abeh n tggal lagi 2sem. Huish, sekejap jerk rsenyerk.

1stly hamba nak mencoretkan rase hati hamba di mana sem ni schedule 4final exam tersangatlah padat n rapat. Huish, cmne den nak lalui, tapi hamba akan cube sedaya mungkin n akan menghadapinyerk dengan senyuman (ala2 lagu hadap dgan senyuman2).

Hamba daa berfikir kal0 payah sangat hamba nak practical di gym kat dalam U ni jerk sbb hamba begitu suka akan subject yang di ajari oleh pr0f zul. Die mmg terbaik. So hamba xnak terkejar2. Hamba akan tempuh dgan tenang sahja.

Malam smalam hamba bersama beberapa teman2 hamba p memancing di port klang. Pergh, sy0k, tapi yang xbestnyerk hamba xpat rase ikan sentap j0ran hamba semalam, tpi xpe, t hamba akan pegi lagi, mungkin smalam bukan rezki hamba. S0 di akhir diari hamba, hamba perlukan ketenangan n akan tenang sahja. “ya allah, k0 berikanlah kekuatan pada hamba untuk menempuh segala dugaan, m0ga ko di sana mendengar keluhan hamba n akan memberikan hamba ketenangan jiwa”, ameen.

Comments

Popular Posts