Salam. Apa khabar tuan2 hamba semua. Hari ni hamba xtau nak nulih hapew. Tapi sebab daa lama xmengupdate blog. Semalam bersamaan dengan 7hb april, kami 1kelas telah menganjurkan 1event dimana pelajar2 pekak2 telah menyertainya.

Actually, xsemua yang pekak, ade yang ble dengar tapi xble cakap n banyak r lagi yang adew. So hamba telah diamanahkan oleh teman2 hamba untuk menjadi ment0r n tugas hamba adalah untuk membawa adik2 tersebut ke stati0n2 mereka yang harus mereka lakukan.

1stly, hamba sangat nerv0us, because 0f why? This is my 1st experience how to communicate with them, s0 i d0nt kn0w how 2talk with them. But b4 this i have learn a bit signal with my friends when i was in standart 2. Sedikit sebanyak telah membantu hamba untuk berhubung dengan mereka sekalian.

And d end, kami semua begitu rapat n i have gain a lot 0f kn0wledge with them n i am very heppy with them. Di sini hamba telah mendapat satu pengajaran di mana, 0rg2 special nie tidak seharusnyerk kita sisihkan n mereka juga mempunyai bakat2 mereka. Setiap manusia sememangnya dilahirkan dengan kelebihan masing2 dan hanya kita sahaja yang mengetahuinya. Berfikirlah hamba2 sekalian dengan waras. Gunakanlah akal untuk berfikir, dan gunakanlah lidah untuk bertanya.

Comments

Popular Posts