Salam. Sekian lama hamba menyepi, hari ni barulah hamba berpeluang untuk mengaktifkan diri hamba kembali. Selamat datang ke “hari2 yang terakhir sem”. Nak abeh daa sem nie. Pejam celik pejam celik daa nak final (pergh, cam xcaye). Walau apa2 p0wn yang terjadi, hidup mesti diteruskan wahai tuan2 hamba sekalian.

minggu nie adalah minggu terakhir namun minggu depan hamba ada kelas lagi namun tidak mengapa, 0leh disebabkan ilmu, gunung everest sanggup hamba tawan (ayat xtahan,hahaha). Bialah hamba nie pandai ke xpandai namun hamba gigihkan diri untuk menghabiskannya, mungkin 1hari t hamba akan berjaya oleh disebabkan ilmu2 yang hamba pelajari ni, wallahhuallam.

Kesedaran 2sering timbul di hati hamba namun perbuatan yang menunjukkan hamba nie daa sedar xkunjung2 lagi. Cammane nak buek nie. Tapi sememangnya lumrah manusia pabila kesedaran i2 sudah datang namun usaha untuk berubah tiadanya.

Bak kata teman hamba tiada nekad. Tapi pada hamba setiap manusia yang inginkan perubahan disebabkan oleh kesedarannya perlu dipupuk sedikit demi sedikit, lain orang, lain caranya. S0 renung2kanlah dan silalah beri k0men anda tentang ini yup.

Comments

Popular Posts