Alam dewasa

Sepanjang perjalanan hamba di alam diploma, hamba tidak penah menjangkakan perhubungan sese0rang akan membuahkan hasil. S0 congratulations b0th 0f ue..

Kawan beik hamba iaitu nurul ain rosly yang akan bertunang pada bulan 6 ni dengan pasangannya iaitu classmate hamba nor hafizie norhan. Beb, jage hubungan k0wang2. Fizie, jage ain, ain sangat beik. Jagalah perhubungan k0wang dan hamba mend0akan kamu berdua ke jinjing pelamin. By d way, I really miss both 0f ue dude.

Abang b0la merangkap abang hensem dalam kelas hamba, muhammad syawal bersama pasangannya sheila wati. Sudah bertunang yerk. Jage diri. Untuk abang, moga terus maju dalam kehidupan.

Kepada lecterur hamba yang akan berkahwin dalam masa terdekat ni kalo xsilap iaitu en mustakim hashim bersama pasangannya. Moga berbahagia ke anak cucu.

Dan last kali untuk en lutfi hamsi yang suda pown bertunang bersama pasangannya. Cik lut, jangan simpan lelama. Benda yang baik, kita percepatkan yew.


Xlupe juga Kepada en faisal dan pasangannya cik fitri. Jangan tunggu lama2 deh. Hehehehe..

Dan buat mereka yang lelain, jagalah hubungan kamu sesama kamu. Moga allah merahmati hubungan kamu dan moga akan berkekalan.



Comments

Popular Posts