d0se2 semalam

Lima tahun sudah berlalu, namun ingatan hamba pada "rakan" hamba yang amat hamba sayangi itu tidak pernah padam. walaupown rakan hamba itu tidak pernah mengingati hamba, namun hamba paham. walaup0wn rakan hamba membenci hamba seluas lautan, namun hamba paham kenapa rakan amat membenci hamba.. hamba amat merindukan mue rakan.. hamba memohon maaf.. jikalu tuan hamba sedang membaca entri ini, please forgive me beb..

hamba tahu hamba yg bersalah.. rakan sentiasa membuat hamba tersenyum, hidup hamba bersama rakan penuh dengan gelak tawa yang manja.. hahahahaha.. hamba amat merindukan senyumanmue.. walaupown kita semakin dimakan usia, namun senyuman rakan masih lagi bersarang di hati hamba.. hari2 kehidupan hamba penuh bermakna, rakan amat menyenangi hati hamba, rakan sentiasa membuatkan hamba tersenyum dengan attitude rakan yg giler..

syaitan mana yg merasuk hamba 5thun yg lepas membuatkan hamba geram dgan rakan dan meninggalkan rakan.. tpi dlam masa yg sama hamba amat rindukan rakan.. hanya ego yang menutupi rindu hamba pada rakan.. benar kata pepatah, "yang patah tumbuh hilang berganti".. mmg berganti, tpi tiada rakan yg segila rakan.. benar, hamba amat merindukan rakan.. sgt2.. 5tahun hamba menderita dgan dose2 hamba rakan.. t0longlah rakan, jikalau rakan sdg membaca, tlglah maafkan hamba dan segeralah menghubungi hamba.. hamba masih lagi menggunakan numbe lama hamba.. i2pown klo rakan masih menyimpannya..

dengan apa yg hamba lakukan kepada rakan telah mengajar hamba berhati2 dan beringat.. hamba takut akan kehilangan rakan lain.. biarlah patah tumbuh berganti, namun yg berganti tidak akan sama seperti rakan.. hamba sgt2 menyesal.. yea.. menyesal kemudian xbergunakan.. hamba just ingin menyatakan hasrat hati hamba yang amat2 merindukan rakan hingga membawa di dalam mimpi hamba.. maafkan hamba rakan.. xgune jikalau hamba jelaskan kenapa.. ianya sudah dimamah usia dan mgkin rakan juga sudah tidak mengenali hamba..

Comments