Di dalam sebuah ikatan, mengapa kita harus berjanji sedangkan kita sendiri tidak mempunyai kata putus untuk sebuah perhubungan..jikalau kue tahu janjimue palsu tidak akan sekali kue turutkan..kesakitan yang sama akan sentiasa berulang..dan aku yakin akan hukum karma dan allah maha adil..layakkah aku sebagai manusia untuk menilai seseorang itu namun apa yang daya aku hnya mmpu menilai dari sebuah pandangan..dan dari pemandangan itu akan terpacul sebarng percakapan..

Haruskah kita menunjukkan rasa kebahagian kita??mungkin pada setengah orang adalah harus..”sweet c0uple” an dan pada aku..aku xkan mnunjukkan sesuatu yg belum pasti..dan sekarang haruskah aku menjalani sebuah hukuman..patutkah aku..bagikue untuk menyayangi terlalu kita menitik berat akan sese0rang yang kita sukai dan bila respons,maka sweet lew..hahahah..

Sweet2 gula aku juga harus ingat,xsemua gula itu sweet sgt..kenapa mereka yang tidak mensyukuri nikmat tuhan yg die miliki dan sentiasa akan mencari sese0rang yg lebih baik..mungkin untuk die mndapatkan khidupan yg lbh baik mungkin tpi pada aku kalo kene ngan care kita bertolak ansur..die mungkin akan berubah..tpi kene dengan caranya juga..sama2 adil ok..hahahah..

2tahun berlalu,dan sepantas kilat mndapat pengganti..bagaimanakah perasaan aku??begitu sahaja kau cmpakkan aku..mananya janji2 kau,mananya sweet2 ko..inilah risiko pabila kita terlalu mempercayai seseorang..keburukan kita sahaja yg akan bermain di minda mereka..sungguh aku kejam..sungguh aku teruk..aku juga insan yg xlari dri mmbuat kesilapan..dan sekarang aku sedar..cinta allah lebih sejati..teruskanlah kehidupanmue dengan mmbuang aku di lorong2 hina..namun aku masih mmpunyai tuhan untukkue merintih..

Aku bersyukur krn diberi peluang untuk bernafas dan masih diberikan pluang untuk mnjalani kehidupan seperti insan lain..sakit maung ini adalah ujian tuhan..dan sakit ini telah membuatkan aku fobia..dan aku hanya berserah segalanya kepada tuhan yg satu..krn die lbh memahami dan die tahu yg terbaik tuk kita..manusia merancang dan tuhan yg mnentukan..cintakue hanya untuk allah..tiada yg lain melainkannya..ya allah..sekiranya ini takdirmu,aku rela..

Comments

Popular Posts