ratukue


Mungkin aku bukan yg terbaik pada hayatnya
Mungkin aku terlalu degil pada hayat hidupnya
Masa berlalu begitu pantas
Hinggakan menelan segala isi pada zaman kanak2
Aku terlalu rapat bagaikan isi dan kuku
Hingga saat ketikanya
Aku perlu berjauhan dengannya
Dan ruang di antara kejauhan kami
Membuatkan aku dan die terasa jauh
Hingga aku alpa
Akan zaman kanak2kue
Dibelai,dimanjai olehnya
Kini
Die sudah pergi meningglkan aku sekeluarga
Terlalu sedih rasanya
Tidak dapat diungkap
Maafkan aku
Kerana tidak menjadi yg terbaik
Dan melupakan kamu
Kekesalan lahir di hati
Namun, kami yg msih hdup harus meneruskan hidup
Moga engkau bahagia di sana
Moga tuhan tempatkan kau di taman syurga
Pemergianmue terlalu singkat
Sedar xsedar
2bulan sudah berlalu
Moga aku kuat
Moga aku tabah
Tuhan
Lindungilah die
Peliharalah die
Tuhan
Tempatkan die di tempat para solihin

Comments

Popular Posts