berlalulah dan usah hinggap kembali


Kedengaran lagu deal0va
Sayup2 membasahi halwa telingakue
Terkenang aku akan peristiwa 6tahun yg lepas
Kesilapan dan keeg0ankue yg memakan dirikue
Lantas mengambil masa untuk sembuh
3thun selepas itu ku mulakan hidup baru bersama org baru
Tiga tahun berlalu dan aku pula ditinggalkan oleh si dia
Hari2 berlalu dengan penuh rasa perit
Sehinggalah satu saat itu
Aku bangkit untuk mulakan hidup barukue
Tanpa ada lagi tentang masa silam
Akan kue tinggalkan kamu dan kamu nun jauh di sana
Aku ihklaskan pemergian kamu dan kamu
Maafkan aku krn tidak bisa menjadi yg trbaik
Dan maafkan aku krn aku tidak bisa kembali
Kamu yang memilih hidup kamu
Kamu yang memilih untuk meninggalkankue
Kamu yang memilih untuk menjatuhkan aku
Rasa kesal bermain di hati
Kerana bodoh mempercayai lakonanmue
Akankue buang rasa itu jauh2
Rindu itu sudah berlalu
Xkan pernah ada namamue di hatikue
Xkan pernah ada rindu buatmue dihatikue
Xkan pernah ada rasa kesal untukmue lagi
Aku percaya percaturan tuhan ini untuk mengajarkue
Erti hidup
Erti sahabat
Erti rasa
Dan erti setia
Dan aku juga percaya bahwa kamu bukan yg terbaik yg pernah ada dihatikue
Bila mana terjadi
Maka terjadilah ia
Ku tinggalkan segala sakit,duka dan perit ini
Tidak mungkin aku akankue kenangi lagi
Biarlah hati ini untukkue selamanya
Berlalulah kamu seperti pasir di gunung sahara

Comments

Popular Posts