Dulu seringkali kue dengar kau ucapkan kata sayang, kata rindu padakue.. namun sekarang semuanya telah hilang dan pergi untuk selamanya.. memang aku tak pernah melayan perasaan kau tu.. mengada2 sangat nak melayan.. hari2 nak cakap cmtu.. b0sanlah.. dulu aku cakap aku sayang kau lebih dari kau sayang aku.. tapi kau cakap tak.. kau yang sayang aku lebih dari aku sayang kau..

Tapi sampai satu saat tu.. kau pergi dari hidup aku.. luluh hati aku nie.. kenapa.. walaup0wn kau sakitkan hati aku tapi aku masih lagi nak pertahankan benda tu semo.. kau pernah cakap yang aku tak kan pernah kisah kalau aku hilang kau kan.. sekarang kau Nampak tak macam mana sakit aku hilang kau.. macam mana pedihnya, macam mana susah aku lepas kau.. Nampak tak??

Sapa yang tinggal sapa.. sapa yang tak setia ngan sapa.. cuba kau cakap.. kalau dulu, aku jew yang ko salahkan.. aku memang akan melenting kalau sesuatu yang orang cakap tu tak betol.. cam mana aku melenting kat ko dengan bendapa yang aku tak suka dan tak btol.. ko Nampak tak sekarang..

Pedih, luluh, parah, sakit.. semua ada kau tau x.. memang aku tunjuk sperti aku tak berperasaan sebab aku tak nak over.. sebab ini memang tak pasti.. aku benci perasaan.. aku benci sakit.. aku tak suke... kau memang manusia yang pentingkan diri sendiri.. kau memang manusia yang sangat kejam.. kau memang manusia yang pandai berlakon dengan air mata.. kau memang manusia yang pandai berlakon dengan kata2.. sampai aku boleh jatuh dan tunduk dengan kau.. haram punya manusia..

Puaskan hati kau wahai manusia.. puaskan hati kau untuk bermain dengan hati dan perasaan manusia yang ada kat muka bumi ni.. kenapa aku yang kau lakukan sebegini.. sebab aku kelihatan cukup kuat dan tenang untuk semua ni?? Palsu semata2, menipu jerk sem0 tu.. aku berpura2 untuk itu semua.. 

Aku pendamkan satu rasa, aku tahankan satu rasa.. nauzubillah.. xde sapa yang tahu.. xde sapa yang mengerti rasa aku.. sakit.. kau pernah cakap.. bila saatnya aku bersedih dan perlukan sese0rang untuk menangis.. kau akan jadi orang itu.. tapi mana kau masa btol2 aku perlukan ko?? Mase tu kau bole berfoya2 ngan orang lain dan menipu aku?? Kau kata kau sayang.. sayang dengan menipu?? Aku pernah merayukan untuk satu hari untuk menangis kat ko, tapi kau tak pernah ada kan waktu tu.. takpelah.. kalau kau rasa dunia lakonan k0 bagus, kau teruskanlah.. dunia ni bukan seperti lak0nan yang kita tgok hari2 kat tb.. xsem0 ending mcam dalam tb tu..

Comments

  1. Sabar.. :') but i dunno i end up crying bila habis baca semua entry yg x bace lg.. mungkin ada sikit2 sama dgn my stories, a little bit maybe. and maybe sbb emo bila baca cerita sedih tmbh dgn lagu sedih.. :( Hati perempuan, rapuh. :'( Btw nice entry. Koya, apa tajuk background music ni? Best!

    ReplyDelete
  2. tq dibah..hurt make us become strong..hujan kelmarin..hanya tuhan je yang paham parasaan kita..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts