k0song


kadang kala hidup kita ni tak seperti yang kita impikan.. tak semua yang kita impikan akan jadi kenyataan.. kadang2 kita lupe apa yang kita miliki ni hanyalah sementara.. tuhan hanya pinjamkan apa yang kita ada untuk kita belajar.. yea, hidup nie memang dalam pr0ses pembelajaran.. tak semestinya tak belajar tinggi2, tak belajar.. sebab dalam kehidupan nie pown ada skill2 yang harus kita tahu untuk survive..

manusia meluahkan em0si dia dengan pelbagai cara dan pelbagai ragam.. aku akui, walaup0wn aku r0ck tapi aku tetap cam manusia biasa.. menangis pabila kesedihan.. terusik juga hati ni bila sentap.. tapi aku pura2 c0ol jew sebab aku tak nak benda ni berlarutan dan terlalu memiki0.. aku juga seperti hamba2 allah yang lain, ada rasa marah, ada rasa sedih, ada rasa sakit, ada rasa kecewa, ada rasa terkilan, ada rasa terharu dan semua rasalah..



          Memang benar kata orang, bila saat sayang, pergh.. macam dunia nie milik die jep.. bila daa xsayang, pergh.. macam2 alasan b0leh orang lemparkan.. huish.. kal0 daa tahu tak kan ke mana dan tak pasti dengan sesuatu hubungan tu, yang kau gatal2 wat janji tu knape lew p0ngeh.. kan daa jadi munafiq.. tak paham kenapa sesetengah manusia ni tak b0leh setia pada yang satu.. sebab tue lew kal0 tak pasti dengan si dia, jangan suka tabur janji2 indah.. sebab janji2 tu amat menyakitkan.. nak2 lagi dengan 0rang yang amat pegang dengan janji.. jangan pernah membuat janji kalau tak pasti sebab itu semua bisa menyakitkan hati orang.. jagalah sikit hubungan sesama manusia..
  

          Tak baik menyakiti hati orang lain.. tapi tak pew lew.. aku akan sentiasa berpura2 seperti aku ni batu.. tak de perasaan.. bialah orang nak guna aku ke, nak tipu aku ke ape ke.. aku tetap akan jadi diri aku.. aku tak kan balas.. tapi semuanya di tangan tuhan.. jangan pernah k0wang2 nie sem0 menyayangi atau meninggalkan kekasih anda di atas kelebihan dan kelemahan dia.. sebelum bertindak or wat sesuatu tu, boleh tak pikir panjang sket.. jangan pernah mainkan perasaan orang.. let say orang tu gagal dalam hidup die and then salahkan k0wang, t akhirat nanti tuhan s0alkan, apa korang nak jawab.. masa tu daa terlambat..


          Pantang betol aku kalo daa wat salah tak nak ngaku.. ingat aku ni tuli ke bedebah.. kal0 rasa bagus sangat dengan mainkan hati orang.. wat lew.. sampai kau rasa puas atau satu hari nanti k0 daa takde pape.. manusia zaman sekarang bukan cam manusia zaman dulu kala..  sekarang bapak p0wn makan anak.. kawan p0wn makan kawan.. beware le..


                walaupun tuhan duga aku dan sampai satu saat tu aku d0wn, dia tetap kurniakan aku kawan2.. kawan2 yang sentiasa ada dengan aku saat susa senang aku.. . waktu aku sedih,waktu aku susah.. 0wh, rindunya tiga serangkai.. si h0t, si maskulin dan si r0ckers.. 

Comments

Popular Posts