pabila terjatuh, berusahalah untuk bangun


Kalau masih ada di sini
Pasti aku orang yang paling berbahagia
Kalau masih ada disini
Pasti aku org yang paling sibuk disaat hari kelahiranmue
Kalau masih ada di sini
Pasti tidak akan kue siakan lagi
Tapi semuanya sudah meninggalkan aku
Sendiri dan kosong
Hari2 yang berlalu tanpamu
Amat pedih dan amat perit
Hari2 dilinangi oleh air mata
Oleh janji2mue
Kau biarkan aku jatuh tersungkur
Di saat dan di mana
Ketika itu aku teramat memerlukanmue
Tapi kau xpernah ada untukkue
Kau pernah mengatakan aku manusia tegar
Setegar manakah aku pabila berdepan dengan orang yang kue sayang
Aku lupa untuk mengajar dirikue
Tentang tegar untuk membuangmue dalam hidupkue
3thun dan 3bulan berlalu
Kau membuat aku seperti orang asing
Seperti engkau tidak pernah mengenali aku
Aku memang bukan seorang yang sempurna
Aku memang bukan seorang yang terbaik
Tapi akan kue jadikan kenangan itu yang sempurna dan yang terbaik
Caramue yang begitu kejam
Meninggalkan aku saat aku memerlukanmue
Memang mebuatkan aku benci
Memang membuatkan aku menyesal
Mengenali dirimue
Sayang itu akhirnya memakan dirikue sendiri
Lembaran hidup aku baru bermula
Dan harus kue teruskan
Terima kasih kepada kawan2
Yang senantiasa di sisi aku
Untuk saat menggembirakan aku
Serta saat aku terjatuh
Terima kasih juga kepada kamu
Kerna bikin hidup aku tersenyum untuk hari2 barukue
Terima kasih untuk kekuatan pada hari ini


Comments

Popular Posts