get 0ut fr0m my life



Kerja gila dalam seminggu ni.. kl – kuantan – kl.. wat mcam kl ke ampang je.. hahahah.. saje jew aku balik nak test kekuatan aku.. ternyata aku sudah sembuh.. ya allah.. terima kasih untuk kekuatan ini.. terima kasih untuk jalan ini.. aku hepy dan bangga menjadi diri aku.. 4bulan daa aku single n aku sangat heppy ngan life aku n aku p0wn da ble hadap tg0k "my x" aku heppy.. aku xde hal daa.. aku xkemaruk kat ko cam dulu daa.. dulu aku b0doh.. sekarang aku daa celik..

Kau memang sama cam 0rg lain.. hahahaha.. xde ape yang special p0wn kat mata aku.. aku yang b0d0 dlu sebab angkat k0 n anggap k0 sangatlah sempurna padahal xde bezanya.. kau tutupkan aku dengan kebaikan k0, padahal niat tu lain.. aku xkisahlew dulu kau gunakan aku n ape je yang aku wat kat k0, aku daa halalkan n aku daa maafkan k0.. aku manusia biasa jugak.. ape hal pl0k aku nak simpan dendam ke pe.. xde maknenya.. ternyata kita berdua lebih bagus xbersama..

Dengan apa yang kau wat.. aku xpercaya daa cinta minta semua ni.. aku memang daa ade 0rang lain, tapi ramai.. hahahaha.. kawan tapi mesra belaka.. waa xnak sangkut daa dengan mainan  hati, menyusahkan, menyakitkan dan b0leh gila.. aku xnak ada kekasih yang aku anggap dielah kawan sejati aku, dialah kawan baik aku, dialah org yg ble aku percaya.. n0 way!! Xkan.. sebab kau satu2 nya insan yang paling aku sayang n pling aku percaya kat dunia ni yang daa jatuhkan aku di saat aku terjatuh.. susah payah aku bangun sekarang ni n kau xpernah tahu..

Aku xde hal nak kije ngan kau sekali tapi aku rimas kau duduk Tanya aku s0klan2.. sebab nak Nampak pr0fesi0nal aku ringankan mulut aku untuk jawab s0klan2 cepu emas kau padahal dalam hati aku ni, “fuck, pehal kau nak sibuk tahu sal aku padahal aku xmik tau sal kau n y k0 nk sembang2 ngan aku bebaik padahal time k0 kat dungun nun kau bapak langsi layan aku”.. kau ni bermuke2 d0wh.. rimas, meluat aku ngan kau.. hip0krit nak mampus..

Berani2 kau nak rindu akukan.. der.. lue baca ni ok.. kal0 kau nak stay kawan ngan aku, bukan dengan cara yang kau daa wat kat aku.. aku xkan pernah lupe beb.. aku xkan pernah jadi kawan yang beik tuk ko.. kau sampah.. kawan asing ok.. aku daa pernah cakapkan.. s0 sila amik perhatian.. aku xde kawan yang xguna n menjatuhkan aku cam k0.. kau satu2nya kawan aku yang kurang haj0, useless ok.. senang citer ok..

Aku tau 1day kau memang pasti tinggal aku tapi bukan masanya aku tgah jatuh, bukan dengan cara menipu beb.. kal0 dulu aku sibuk duk pkir sal kau sebab janji2 aku ngan kau.. lama2 aku pujuk hati aku tuk buang janji tu sebab kau yang xnak aku kotakan janji tu.. aku ble jerk jadi kawan ngan x aku before ni tapi ngan kau memang x.. kau manusia yang pentingkan diri sendiri untuk kepentingan kau yang dulu aku xnampak.. sama jer peragainya dengan org2 yang pernah kau duk cakap..



Ya allah.. ya tuhan.. aku sedari kesilapan lalu dan aku xpantas untuk syurgamue, namun aku memoh0n keampunanmue ya allah.. ya alah, terima kasih untuk setiap jalan yang telah kau permudahkan untuk aku.. aku bersyukur masih dikurniakan nikmat untuk hidup seterusnya.. terima kasih untuk kesakitan yang lalu yang membuatkan aku tegar dan kuat ya allah..

Comments

Popular Posts