perpisahan untuk selamanya



Andai satu masa dan ketika itu
Jasadkue bercerai dengan rohnya
Gimanakah keadaannya aku
Emak, terima kasih atas kehidupan dunia
Emak, terima kasih kerna menjadi ibu yang terbaik untukkue
Emak, ampunkan aku, bukan slahmue aku begini
Emak, aku mohon syurgamue mak
Dan aku moh0n keberkatan hidupkue darimue
Andai ini yang terakhir kali kita berjumpa
Abah dan adik2
Guna pakailah harta2 kue yang ada
Andai ini yang terakhir kalinya kita bersua wahai sahabat
Ampunilah aku sahabat
Sahabat sejati xkan pernah berubah hatinya
Seperti 4musim yang berlalu
Aku akan tetap menjadi sahabatmue di sana kelak
Aku akan menunggumue di sana
Dan permintaankue untukmue wahai sahabat
Halanglah sahabat yang pernah menjatuhkan aku melihatkue tuk terakhir kali
Untuk apa dia di sini
Jika hayatkue dia telah menjatuhkan aku
Air mata dan kata2nya tidak lagi bisa kue lihat dan kue dengar
Sesungguhnya aku sudah maafkan mereka
Dan seharusnya mereka tidak patut ada di pengebumian aku
Dan aku tetap akan menjadi aku

Comments

Popular Posts