ajari aku lupakanmue



Jangan pernah ada hati bila hati didustai,
Jangan pernah ada kasih bila cinta hanya mainan,
Mungkin dulu aku bute untuk menduakan kamu,
Dan bila terlalu lama bersama,
Rasa ksih dan cinta itu makin membuak untukmue,
Tiada kata cinta pernah ku ucapkan untukmu,
Egokue mengatasi segalanya,
Aku terlalu mengejar cerita lama hingga kamu aku sakiti,
Pabila kehilangan,
Ku rasakan hidup ini teramat perit,
Lemah dan longlai tanpamu di sisi,
Namun ku gagahkan jua untuk kehidupanku tanpamu,
Aku akur dengan kesilapan semalam,
Dan inilah yang terbaik buat kita,
Dan kamu di sana sedang tertawakan aku atas penyesalanku,
Aku hanya manusia biasa yang sering alpa,
Salahku kerna tidak pernah anggap kamu ada,
Tapi bisakah rasa kasih yang berputik itu lenyap,
Aku masih mencari langkah demi langkah untukku,
AKu relakn kamu bahagia disana tanpaku,
Kerna bukan aku,
Tapi die,
Die punyai segalanya,
Ku tutup hatikue serapatnya agar tiada sesiapa yang bisa menaklukinya lagi,
Aku pasrah,
Inilah cinta pertama dan terakhirku,
Cinta yang xpernah kamu tahu dan xpernah ku ungkapkan,
Bialah cintakue hanya untukmu yang telah berlalu dan pergi..

Comments

Popular Posts