alhamdulillah
dengan apa yang terjadi banyak mengaja aku
aku sendiri xpasti dari mane datangnya kekuatan tu
aku yang asalnya baran
ble jadi seorang yang penyabar
aku yang asalnya kaki maki
ble jadi seorang yang zuhud
lawak je zuhud tu
bukan xsyg
syg sgt
tapi ape ble aku buat
hati dan perasaan memang xble pakse
ikutkan rasa aku memang nak stay
tapi aku rase tercabar dengan ape yang die buat
tapi xpe
xsia2 amik emergency leave and at the end semonya daa terang
hairan dengan manusia sekarang
sebab hati dan perasaan tu mcam bola je ble campak sini sana
xsemestinya apa yang jadi kene tengok dari negatif
tengok jugak dari positif
aku mampu bahagia dengan diri sendiri
aku xkan give up tuk diri sendiri
memang da sebati kot
sebab selalu sangat kene
bukan sebab sayang orang yang salah
tapi kalo hati da suke
nak wat camne
baik buruk semo aku terima
cube kebelakangan tu rase hairan pelik sket ngan peragainya
daa ble rase lain n da xrse syg tu
jauh kat sudut hati aku
aku masih tertanya2
betol ke die sayang aku
die memang sayang aku
satu mase dulu aku ble rase
tapi sejak selalu gado
die daa lain
mungkin salah aku jgak
salah aku pentingkan diri sendiri n abaikan perasaan die sampai die ble beri ruang tuk org lain
tapi kalo die betol sayang
die mesti akan baiki keadaan
bukannya dengan beri harapan tuk orang lain
xpelah
kasih sayang memang da xde harga tuk manusia sekarang
dan aku kembali seperti biasa
untuk hidup seterusnya
seperti 4bulan lebih yang lepas n 7bulan yang lepas
kelakar jugak sebab lepas frust dengan first love aku mcam tukar baju je partner tu
bukan aku mencari
bukan aku saje tinggal
tapi diorang yang xble time aku
teruk kot aku ni
tapi yang terakhir ni
aku xpernah jadi sesweet cmtu
mgkin aku cmtu sbb aku belaja dari silap yang lepas
baguslah
aku daa ade perubahan
alhamdulillah
xelok menunding jari dekat mereka
kita xtau masalah mereka
dan jangan judge org melalui telinga tapi tengok dengan mata sendiri
semoga aku akan kecepai setiap apa yang aku impikan dengan sendiri
dan pada kalian di luar sane
kalo dapat partner yang ble give n take
jangan sia2 kan mereka sbbnya yang kat lua sane ble tentu ble time kita seadanya n ble susa senang ngan kita
manusia sekarang da xsama cam manusia dulu

Comments

Popular Posts