rasakue

untuk kali kedua aku merasakan perasaan ini
merasa pedih yang sama
sakit yang sama
kadang2 terpikir,
kenapa tidak ade seorang yang sanggup bersusah bersamakue
manusia sekarang memang pentingkan diri
tamak haluba
manusia sekarang juga gemar mengambil kesempatan atas kekecewaan dan kesedihan org lain
tapi,bukan salah mereka kalo tuan empunya badan juga kerna memberi ruang untuk itu
dan aku
biarlah aku berundur untuk itu
kerna aku tidak sempurna
bila mereka memilih untuk ada yang kedua
ini bermaksud yang pertama mempunyai kekurangan
sedih,sebak,dan segala rasa ada
tapi aku harus kuat
serik aku untuk bermain perasaan
mulai dari hari ini
aku harus berjanji dengan diri aku untuk tidak lagi bermain dengan perasaan
aku harus bangkit,harus kuat
genggamlah dan capai impianmu
moge bila nanti masa dan waktunya
aku bole berbahagia dengan diri sendiri
tiada siapa yang sanggup untuk menunggu aku
berbahagilah kamu wahai sayang
berbahagialah kamu wahai cik hati

Comments

Popular Posts