rasa hati


hai awak
sihat??
awak,awak tau camne ngan kehidupan saya skrg?
teruk awak
tapi awak,saya mampu berdiri serta masih mampu tersenyum
jangan risau,
cerita setahun yang lepas
membuatkan saya lebih kuat
membuatkan saya lebih matang
terima kasih awak
dikelilingi oleh manusia buatan
da jadi lumrah hidup saya sekarang
mentang2 saya ni lurus bendul
orang pijak saya
orang sendakan hati saya
tapi xpe,proses belajar
awak,saya xbodoh kalo org tipu saya
bukan saya xtau die tipu
benda da terangan kantoi
tapi still pusing sane sini
saya malas nak bertekak
tapi saya tau die ade sebab tersendiri
saya ni kebetulan kene tempias
dan biarlah saya yang berundur
saya xsedih
saya xralat
sebab pd saya
saya da buat habis baik
cuma saya xmampu nak mewahkan die jea
saya xkisah awak
dari saya bersedih sebab die yang saya xtau mane jujurnya,mane ikhlasnya
saya rela bersedih sebab awak
saya rela hidup dalam kenangan awak
sebab awak yang terbaik
saya tau awak tengah bahagia
tapi saya bukan nak ganggu awak
saya hepy je tengok awak
jangan risau
saya da xmacam dulu
hidup ni banyak ajar saya
erti bersabar
awak,kalo kita da wat habis baik dan bile orang tu tinggal kita
kita xkan rase pape
rasa tenang sangat
saya xtau mane nak cari awak
nak bercerita ngan awak
awak,saya xkan cube daa orang sebaik awak,seikhlas awak yang sayang saya
yang menerima baik buruk saya
dan saya xkan jumpe da orang selampi awak,
hahahahahaha
kita tetap akan jadi bestfriend
akhir kata
ukhwahbfisabilillah

Comments

Popular Posts