ya rabbul izzati


jam menunjukkan 5.30 pagi dan bersamaan dengan 30 may 2013,payah benar aku nak lelapkan bijik mata ni..kenapa pown xtahu,sejak menjak ni payah benaa tido..lantas jari jemarikue menekan punat facebook,membuka akaun rakan serta menyetalk awak..hahahah..

awak,setahun lebih daa benda ni jadi,saya daa xde rasa daa..hepy tengok awak bahagia dengan dia,xde rasa jeles or ape pon..bende da lepas awak..benda2 ni banyak mematangkan saya dan mungkin pada awak saya still sama lagi,terpulanglea awak..dalam masa setahun tu macam2 ble jadi..

awak,hidup saya tanpa awak,wat kan saya hidup sesorang,awaklah kawan baik saya,tapi sejak awak p,xde sape yang paham saya macam awak,xde sape yang ble saba dengan saya cam awak..awak tau,saya rindu awak yang bangang tu,hhahahaha..dulu kita pernah janji akan jadi kawan baikkan even kita da xde pape..tapi semua tu kate2 jerk..saya paham,awak ada sebab dia..

saya xtau lea sampai bila awak nak bermusuh and benci saya..tapi saya xmintak pape pon awak..rasa sayang tu daa pudar macam lagu fav awak tu,hahahaha..cume kenangan awak ngan saya tu saya xkan lupe,sebab terlalu manis awak,jadi awak,izinkan saya untuk menyimpan cebisan memori awak tu..saya xnak awak pon,tapi saya nak simpan kenangan awak tu..

awak,kadang2 hidup ni memang kene belaja sakit,sebab dengan bende ni die wat saya jadi kuat sangat,sangat2 kuat..saya melangkah,jatuh dan berdiri sendiri..xsemua orang ble paham saya,yaa,saya memang pelik dan susa untuk orang baca tapi satu jerk yang orang akan nampak terang-terangan,saya ni lurus bendul kan,hahahahah,tapi awak lagi lurus..

xgune nak cakap benda yang daa lepas..sebab xkan dtg hasil pon n xkan indah macam yang kelmarin..t kalo awak nak kawen,jemputlah saya,saya nak tengok awak..setahun lebih awak,xde sms,xde call,xde surat,xde berita dari awak,saya cuma tahu awak daa bertunang aje..alhamdulillah,saya bahagia tgok awak dengan perubahan positif tu..harap awak kekalkan imej awak..

awak,jagalah maruah diri awak,ingat mak ayah awak,jangan conteng arang kat muke dorang..kesian,mak ayah hanyalah satu,xde tukar ganti dalam dunia ni..dulu saya naif awak..budak2 lagi,awak kenal saya pon time umur saya 19tahun..sangat muda dan bodoh..lagipon awak terlalu beri muke kat saya..heheheheheh..

andai katalah saya atau awak pergi dulu mengadap illahi tanpa pernah kita bersua muka,jadi blog ni jadi pengganti diri saya untuk mohon maaf dan keampuanan dari awak atau sesiapa sahja..saya manusia biasa,yang xkan pernah berhenti wat salah..

kalo awak nak teruskan tanggapan negatif awak terhadap saya,teruskanlah awak..saya xkisah,sebabnya dalam dunia ni kita hidup atas dasar diri sendiri,bukannya atas tanggapan orang lain terhadap saya..siapa saya,bialah saya sahja yang tahu..mungkin pada awak,saya xlayak untuk dimaafkan dan jadi kawan awak kot..saya ni jahat,hahahhaha..tapi sedangkan awak ble bagi pluang kedua tuk orang lain..tapi xmengapa awak..jika agama gagal menawarkan harapan,ianya bukan dari tuhan..

semoga awak bahagia kawan,saya doakan awak..kawan baik selamanya awak=]

Comments